Алматыда алғаш рет Sisters Fashion Weekend ислам сән апталығы өтті
Мегаполис алғаш рет бір алаңда танымал болып келе жатқан modest fashion– денені өмірлік көзқарастарға, эстетикаға немесе жеке жайлылыққа сәйкес жабатын қарапайым киім сегментінде жұмыс істейтін дожнадан астам дизайнерлерді қабылдады. Көрсетілім SADU Hotel өтті.
Алайда, отандық маркалар қатарында Қазақстанның небәрі 4 өкілі болса да, SFW ұйымдастырушылары мұндай әлсіз өкілдікті өндірушілер арасында сән бағытының жеткіліксіз саны мен танымалдылығымен түсіндіреді: «Қарапайым сән – бұл тек конфессия немесе діни көзқарастар туралы ғана емес, бұл өмір салты. Қазақстандық әйелдер әлі де инабаттылық эстетикасын ұстанатынын атап өткен жөн. Егер де алдағы маусымдарда трендте болған макси сәніне назар аударатын болсақ, Sisters Fashion Weekend ұсынған топтамаларда стиль мен өмір философиясын ескере отырып, кез келген жағдайға арналған кескінді оңай жинауға болады, — дейді SFW ұйымдастырушысы Айгүл Зайнуллина. — Жобаның келесі маусымы жергілікті маркалармен толтырылады деген үміттеміз. Қазақстанда тігуді біледі, бізде назар аударуға және дамытуға лайықты, керемет, дарынды дизайнерлер бар. Тұтынушы дайын, демек нарықтық ұсыныс болады».
Sisters Fashion Weekend подиумында ұсынылған жинақтар туралы ақпарат
87.7 (Алматы)
SFW 2023-те дизайнер Сания Ильясова 87.7 маркасының дебюттік топтамасын ұсынады.
87.7- табыстық коды. Өзінің ерекшелігін таныған адам ғана табысқа жетеді, ал жасаушыға мойынсұнғыш табысқа екі есе жетеді.
87.7- батыс тәжірибесі мен шығыс даналығының қиылысы.
Сания Ілиясова брендтің дизайнері ретінде дебюттік топтамасына тек ислам құндылықтары ғана емес, сонымен қатар қазақ мәдениетінің этно мотивтерін де енгізген. Өнімдер көшпенділердің концептуалды ойлау тәсілін бейнелейді, әлемнің мағынасын жасырады.
87.7 өнімін кию арқылы сіз даланың батыл табиғатының заманауи тасымалдаушысы ретінде туған мәдениетіңіздің мұрасына қатысты бола аласыз.
Ermakovishna (Челябі)
Елена Ермаковишна, өнертанушы, дизайнер, мәдени іс-шаралардың продюсері.
Ermakovishna бренді. «Өнерге назар аудару, зейінді сүю»
Ermakovishna-көркем және батылдарға арналған ресейлік киім бренді. Брендтің сүйікті әдістері-қабаттасу, минимализм және күрделі пішім. Біз өмірді қозғалыссыз елестете алмаймыз және заманауи биді жақсы көреміз. Сондықтан біз сахнада ыңғайлы және кез-келген күнделікті жағдайға сәйкес келетін әмбебап киім үлгілерін жасаймыз. Брендтің мақсатты аудиториясы- шығармашыл класс, тікелей жасаушылар: эстетиктер мен зиялылар. Бренд шығармашылық мамандықтарға бағытталған: бишілер, әншілер, суретшілер, музыканттар, сәулетшілер, театр мамандары, стилисттер, өнертанушылар және тағы басқалар. Бренд тұжырымдамасы үшін концептуалдылық, интеллектуалдылықтың үйлесімін және әйелдердің тартымдылығын көрсету маңызды. Көркемдікке баса назар аударғанымызға қарамастан, біз modest бейнелерін қалай жасау керектігін білеміз және жақсы көреміз.
«Ве Next-2018» , Тбилиси қ., Грузия 2018, сондай — ақ «Сән формуласы 2017″, Омбы қ.,»Арт Резиденция» 2016, Екатеринбург; «Арт-квадрат» 2016, 2017,Мәскеу сияқты федералдық және тағы басқа халықаралық байқауының жеңімпазы.
Lamoda, Мәскеу, 2021; Mercedes-Benz Fashion Week Russia 2021; Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi FW 19-20 (showroom), Тбилиси.қ, Грузия; Silk Road Intangible Heritage Fashion Show (runway), Гуанджоу, Қытай 2019 реалити-шоулардың қатысушысы.
Тек материалдық емес, сонымен қатар психикалық жағынан транспаренттілік, қиылысу және ырғақтық тақырыптарын зерттейтін жаңа 3 DROP ұсынылатын болады.
Dinara Collection (Астана)
Collection_dinara брендін 2016 жылы Астана қаласында дизайнер Динара Қайдаровна құрған. Марка өнімдері — жоғары сапалы және құнды купра матадан жасалған эксклюзивті және мәртебелі.
PASECHNIK (Мәскеу, Қазан, Челябі)
Марканың дизайнері-Анна Пасешник. PASECHNIK қабатты бұғаулар мен жалпы қабылданған қағидалардан арылудан кейінгі жаздың жеңілдігін бейнелейді. Жаздың басталуымен өмірдің қалай өзгеретінін біздің арамызда кім сезбеді? Терең тыныс алу, ұшу сезімін табу және осы сәттен ләззат ала отырып, шексіз армандауды қалаймыз. Осылайша, өткінші сәтте қолдау тауып, топтамаға жеңіл, үлпілдеген материалдарды таңдадық.
PASESHNIC брендімен бірге шекарадан шығу-бұл жеке тұлғаның пайдасына бірқалыпты көпшіліктен бас тарту ғана емес, сонымен қатар толыққанды көрініс құру үшін бір көйлек жеткілікті екенін дәлелдеу мүмкіндігі. Жаңа коллекциядан жасалған бұйымдар тығыз маталардың сүйемелдеуін қажет етпейді, олар тәуелсіз және тек салмақсыз аксессуарлармен үйлесімді. Басты назар, әдеттегідей, жеке тұлғаға аударылады. Оның жарқын бейнесін қабаттасқан элементтер жасыра алмайды. PASECHNIK сіздің ішкі жан дүниеңіздің ашылғанын сезеді. Ал сіз?
Brave (Алматы)
BRAVE бұл өзгермелі шындықта батыл болу, өзіңізге және өз тарихыңызға адал болу туралы.
Brave әйелдер киімінің қазақстандық брендінің негізін қалаушы Маржан Смайылова коллекцияларда ұлттық мотивтерге баса назар аударады. Бренд философиясы ислам призмасы арқылы қазақ стилін жандандыруға негізделген. Өткен тәжірибеге қарай отырып, марка болашаққа шабыт табады.
Брендтің ДНҚ қазақ сәнінің тарихын қамтиды, бұл этникалық симбиозда және заманауи дизайнда анық көрінеді. Киімде бірегей шешімдер мен әдістерді қолдану тамбур кестесі сияқты жойылып бара жатқан өнер түрлерін сақтайды. BRAVE дизайнерлік әйелдер киімінің бренді ислам дінін ұстанатын әйелдерге арналған киім мен аксессуарларды жасаудағы жаңа тұжырымдамалық тәсілге айналды. BRAVE өнімдері әсем мұсылман әйелінің бойында біріккен қарапайымдылық, пәктік пен нәзіктілікті жеңілдікпен, кербезділік пен талғампаздықпен сипаттайды.
CHUMA (Челябі)
Мария Чубарова — әйелдер киімінің дизайнері, СОММА брендінің негізін қалаушысы, уақыттың эстетикасын бейнелейтін, заманауи плюс сайз қыз-келіншектердің гардеробында ерекше орынға ие бола алатын киім үлгілерін жасап шығарады. Брендтің ассортиментінде бәсең және ашық түстердегі модельдер бар, ал сұлба ықшамды және ыңғайлы орналасуымен ерекшеленеді. Брендтің негізі — шалбарлы костюм.
«Бүгінгі күнде көпшіліктің талғампаздылыққа ынтазар болу талпынысы мені қатты қуантады. Талғампаздық- уақытқа бағынбайтын, ешқашан сәннен шықпайтын, жарқын бейнені ашатын кілт!»
CHUMA бренді Ресейдегі және шетелдегі іс-шаралар мен көрсетілімдердің: «қала көйлегі» (Челябинск қ.), «Орыс силуэті» (Мәскеу қ.), «Сән апталығы» (Екатеринбург қ.), Milan Fashion Week (Милан.қ, Италия), LongFashionWeekend Ural және Mercedes-Benz Fashion Week Russia тұрақты қатысушысы.
Sadaf (Алматы)
Дизайнер Әйгерім Таниберген Sadaf брендінің дебюттік топтамасын ұсынады. Автор атап өткендей: «Sadaf бұл інжу, меруерт, інжу қабыршағы. Інжу қабыршағы сияқты иесін қорғайтын және әсемдейтін киім үлгісі.».
KOTOVA (Челябі)
Татьяна Котова, дизайнер, модельер конструктор.
KOTOVA бренді: ерекше жағдайға арналған көйлектер үлгісі. Қызметтің негізгі бағыты- жеке тігу, кейде бір данада алдын-ала пішу сызбанұсқасыз манекенде шектеулі коллекциялар жасау.
«Половодье 2020» халықаралық сән фестивалінің гран-при иегері.
Челябі Long fashion weekend, muchfast, қала көйлегі 2022,»Орыс Сәні 2022″ көрсетілімдерінің қатысушысы. Сондай-ақ, 2021 жылдың қыркүйегінде Милан сән апталығының қатысушысы. Әлденеше рет киім топтамалары ресейлік, шетелдік журналдар мен телебағдарламалардың fashion түсірілімдерінде, соның ішінде «Модный приговор» үшін пайдаланылды. 2022 жылы » Собака » журналының пікірінше, «сән индустриясындағы жаңа есімдер » байқауының үздік 10 жеңімпаз топтамасына кірді.
Жаңа топтама «Touch»деп аталады.
Киімді қарастырған мен киген сәттегігі түйсік, тактильділік жайлы. Фактура, ұсақ бөлшектер, моншақтарды кестелеу, киім үлгілерін жасау медитация сияқты. Топтама стандартты емес құрылымдық шешімдерді қолдана отырып, шыны моншақпен кестеленген, сығылған және бүктелген маталардан, қайнатылған атластан жасалған.
Others (Мәскеу)
Others —modest fashion бағытындағы киімдерді ұсынатын жас желі. Жоба қазіргі әлем жағдайында әйел сұлулығын жасыру мәдениетін бөлетін дизайнерлерді біріктірді. Others маркасындағы брендтер арасында Annur Clothes, Measure, Sansinin және Asiya bareeva бар. Others абай, никабтар немесе паранджалардың монохроматикалық қатарларын күту қателік. Мұнда жабық, бірақ заманауи, сәнді киімдер үлгілері ұсынылады.
Бірінші шоурум 2019 жылы Махачкалада ашылды. 2021 жылы жобаның негізін қалаушы Зайнаб Сайдулаева Мәскеу «қарапайым сәнді» қабылдауға дайын деп шешті. Сонымен қатар, астаналық дизайнер және стилист Каролина Павловскаямен бірге аттас жобасын іске қосты. Қыздар сән нарығындағы «ислам сәніне» балама көзқарас ұсынуға тырысады.
«Жобаның дүниеге келуі орынды әрі сөзсіз дер кезінде болды. 2018 жылы Measure бренді құрылды, ол бұрын-соңды болмаған шоурум форматтарына сәйкес келмеді: «зайырлы» аудитория үшін біздің киіміміз тым жабық болды, ал дәстүрлі ислам қауымы үшін бұл біртүрлі және түсініксіз болып көрінді. Бірнеше жылдан кейін жағдай күрт өзгеріп дами түсті, жаңа типтегі modest брендтері пайда бола бастады және біз оларды бір кеңістікте біріктіріп, айналасында біздің құндылықтарымызға ортақ өз қауымдастығымызды құра алатынымызды түсіндік. Осылайша, Others пайда болды», — дейді шоурумда ұсынылған Мeasure жобасының негізін қалаушысы Зайнаб Сайдулаева.