Қазақстанда шағын және орта бизнеске арналған арнайы қызмет іске қосылды
Қазақстандық компаниялар курьерлік жеткізуге өз бетінше тапсырыс жасау мүмкіндігін беретін дербестендірілген қызметке қол жеткізді пайдалана. Ол кәсіпкерлердің жұмысын жеңілдетіп, қазақстандықтарға тауар жеткізу процесін жеделдетуге арналған.
Ұлттық статистика бюросының[1] мәліметі бойынша, шағын және орта компаниялар Қазақстандағы ең жылдам дамып жатқан бизнес сегменті болып табылады. 700 мыңға жуық шағын және орта компания Астана мен Алматыда орналасқан, олардың едәуір бөлігі көтерме және бөлшек сауда саласында жұмыс істейді. Мұндай компаниялар клиенттерге тапсырыстарды жеткізу үшін көбінесе курьерлердің қызметіне жүгінеді. Дегенмен, курьерлерді компанияның өзінде қызметте ұстау тиімсіз. Курьерлік қызметтерді пайдалану әлдеқайда арзанырақ шығады, бірақ сенімді мердігерлерді табу, уақытында тапсырыс беру және жеткізуді басқару үшін уақыт пен күш қажет.
Бұл мәселені шешу үшін inDrive Delivery курьерлермен жұмыс істеуді жеңілдететін арнайы қызметті іске қосты. Жаңа қызмет — жеке кабинеттегі — бір терезеде бірнеше рет басу арқылы күніне бірнеше бөліктен бастап ондаған жеткізілімдерге дейін реттеуге және оларды бір жерде қадағалауға мүмкіндік береді. Жеке кабинетте жұмыс істеу арнайы дағдыларды қажет етпейді, сондықтан оны кез келген қызметкер жасай алады.
Жеке кабинет бірден пайдалануға дайын: компания қызметкерлері өздері өтінішті толтырып, кіруге рұқсат алуы керек. Және барлық параметрлерді (мысалы, жеткізу аймағы, уақыты, алаяқтыққа қарсы жүйелер, тапсырыстарды топтау және т.б.) inDrive Delivery мамандары бизнестің ерекшеліктеріне және клиенттің қалауына сәйкес белгілейді. Қызмет сонымен қатар жеткізілім туралы жиынтық статистиканы жинайды. Жеткізу тарифтері сұраныстың артуына немесе әдетте мұндай қызметтердің құнына әсер ететін басқа факторларға (ауа райы, қарбалас уақыт кезеңі) байланысты емес. Сонымен қатар, компаниялар белгілі бір уақыт аралығында (мысалы, екі апта немесе бір ай) тапсырыс берілген нақты жеткізілімдер үшін ғана төлейді.
«inDrive Жеткізу логистика және ірі компаниялар үшін курьерлік жеткізуді ұйымдастыру саласында кең тәжірибеге ие. Бізде технология, тәжірибе, әдістеме және сенімді серіктестер бар. Енді біз шағын бизнестің осындай шешімдерге қол жеткізгенін қалаймыз. Біз үшін қызмет барынша қарапайым және интуитивті болуы маңызды, сонымен бірге оның сапасы enterprise деңгейінде қалады. Жеке кабинет осы параметрлердің барлығын біріктіреді және біз оны Қазақстандағы компанияларға ұсынуға қуаныштымыз. Ал егер біздің ШОБ клиенттеріміз басқа да қызметтерді алғысы келсе, біз оларға жеке қажеттіліктеріне сай арнайы шешімдерді ұсынуға әрқашан қуаныштымыз», – дейді inDrive Жеткізу қызметінің негізін қалаушы және бас директоры Игорь Шиянов.