Omir стартапы өндіріс тиімділігін арттыруға қалай көмектеседі?!

Omir стартапы қызметкерлерге қамқорлық жасай отырып, өндіріс тиімділігін арттыруға көмектеседі

Кәсіпкерлер Нұрсұлтан Шоқанов пен Димаш Қонаев Еуропадағы ең ірі технология көрмесінде жаңа бірлескен жобаны таныстырды.

Инновацияға толы отандық Omir стартапы өнеркәсіптік мекемелердің өз қызметкерлеріне қамқорлық жасауға және олардың қажеттіліктерін қамтамасыз етуге бағытталған. Сонымен бірге ол ішкі жұмыс кезеңдерінің  тиімділігін, қызметкерлердің белсенділігін және жалпы қауіпсіздік жолдарын арттырады.

Бұл құрылтайшылардың алғашқы бірлескен жобасы емес. Олардың айтуынша, қазіргі таңда олар өздерінің жұмыс істеп тұрған кәсіптерін біріктіріп, теңдесі жоқ жаңа өнім жасауға шешім қабылдады. Бір жағынан, Omir Нұрсұлтан және оның серіктестері құрған қазақстандық компаниялар тобының еңбекті қорғау және өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бай тәжірибесін көрсетеді. Екінші жағынан, жоба сонымен қатар қызметкерлерді тарту, геймификацияны қолдану және соңғы жылдары Димаштың Канада мен АҚШ-та жетекшілігімен белсенді дамып келе жатқан Engamio технологиялық стартапының корпоративтік коммуникацияларында терең тәжірибеге ие.

Omir негізін қалаушылардың айтуынша, еңбекті қорғау, цифрландыру және өнеркәсіптік кәсіпорындардың әлеуметтік аспектілері бойынша заманауи және тиімді шешімдерге деген қажеттілік бұрын-соңды болмаған. Ел Президенті өзінің соңғы жолдауында жұмысшылардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қамтамасыз ету, өндірістің барлық негізгі факторларының – еңбек, капитал, ресурстар, технология әлеуетін ашу бойынша шешуші шаралар қабылдау міндетін қойды, яғни экспортқа бағытталған цифрлық шешімдерді жасау. Omir жобасы жоғарыда аталған барлық критерийлерге сәйкес келеді. Қазақстандағы және сыртқы нарықтағы өнеркәсіптік кәсіпорындар үшін жетекші өнім болуды көздейді.

Жұмысшыларды қажетті жеке қорғаныс құралдарымен, киім-кешекпен және аяқ киіммен уақтылы қамтамасыз ету көптеген кәсіпорындар үшін күрделі мәселе болып табылады. Барлық ішкі қызметтердің жұмысы мінсіз үйлестірілген және ақаусыз жүргізілуі керек. Өтінімді қалыптастыру және тендер өткізуден бастап жеткізудің, қабылдаудың, сақтаудың және түпкілікті жеткізудің уақтылылығын бақылауға дейін болғаны жөн. Өздеріңіз білетіндей, көптеген кәсіпорындарда көптеген процестер цифрланбаған және қолмен орындалады, бұл ішкі қызметтерге қосымша ауыртпалық тудырады, бүкіл қызметкерлердің тиімді жұмыс уақытын алып тастайды. Omir осы және басқа да көптеген мәселелерді Қызметкерлерге қызмет көрсету орталықтарын (ESC) және желілік персоналды басқаруға арналған бірыңғай корпоративтік платформаны (Omir App) енгізу арқылы шешуді ұсынады.

Қызметкерлерге қызмет көрсету орталықтары (ҚҚКО) – бұл тікелей кәсіпорынның жанынан жұмысшылар келіп, қажетті қызметтер мен инвентарлық заттарды (материалдық құндылықтар), мысалы, жеке қорғаныс құралдары, жұмыс киімі мен аяқ киімін, сондай-ақ киім-кешек бөлмелері мен тігіншілерді, химиялық тазартқыштарды және киімдерді маусымдық сақтауға тапсыру қызметтерін пайдаланады.

– Аналогияны келтіретін болсақ, соңғы кездері әр түрлі кеңселердің табалдырығын тоздырып, қажетті анықтамалар мен құжаттарды алу үшін, тіпті басқаша болуы мүмкін деп ойламай-ақ, сағаттап (тіпті күндер) өткізетінбіз. Енді біз egov, халыққа қызмет көрсету орталықтары және мобильді банкингсіз қалай өмір сүретінімізді елестете алмаймыз. Өзіндік өндірістік ерекшеліктері бар, нормативтік талаптармен және әртүрлі тәуекелдермен ілесе жүретін өнеркәсіптік кәсіпорындардың қызметкерлеріне ішкі қызметтерді көрсетуде де осындай әлеуетті көріп отырмыз. БҰҰ арқылы біз жұмысшыларды барлық қажетті тауарлармен және материалдармен уақтылы қамтамасыз ету мәселесін толығымен жауып, қосымша қызметтерді көрсетеміз, сондай-ақ ішкі қызметтерді осы процестерді басқару және бақылау ауыртпалығынан босатамыз», — деді Нұрсұлтан Шоқанов.

Бірыңғай корпоративтік Omir App қосымшасы туралы айтатын болсақ, ол желілік қызметкерлердің тиімді жұмыс істеуі үшін қажетті барлық маңызды модульдерді біріктіретінін атап өткен жөн: профильдері мен байланыс деректері бар қызметкерлердің деректер базасы, корпоративтік жаңалықтар мен маңызды хабарландырулар, тұрақты сауалнама жүргізу, корпоративтік конкурстар мен геймификация жүйесін жариялау, жеке білім беру бағдарламаларын аяқтау, еңбекті қорғау және өнеркәсіптік қауіпсіздік бойынша брифингтер, жаңа қызметкерлерді бейімдеу, сертификаттар алу және т.б.

Өмір өкілдерінің айтуынша, көптеген ірі кәсіпорындар әр түрлі жүйелер мен цифрлық өнімдерді пайдаланады, бірақ олардың ешқайсысы желілік қызметкерлерге бағытталған емес. Өз кезегінде, Omir қолданбасы әр түрлі жүйелердің функционалдығын біріктіруге және өнеркәсіптік кәсіпорындардағы жұмысшылар күнделікті байланыста болатын бірқатар негізгі процестерді цифрлауға мүмкіндік береді. Негізінде, қызметкерлер жаңалық пен пайдалы ақпараттан бастап білім қорына және онлайн HR қызметтеріне дейін барлығын қамтитын бір қосымшада қолдарын алады.

— Omir Group-тың философиясы – «жеңіс-жеңіс» стратегиясын жүзеге асыру. Яғни, кәсіпорын өндіріс тиімділігін, процестердің бақылануын және ашықтығын арттырады. Қызметкерлер іс жүзінде жұмыс берушінің қамқорлығын сезінеді, нәтижелі жұмыс істеу үшін қажеттінің барлығын алады, олардың алдында тұрған міндеттерді орындауға тартылады, оқытылады және ынталанады, — деп атап өтті Димаш Қонаев.

Omir Group – Алматы, Астана, Атырау және Торонто (Канада) қалаларында кеңселері орналасқан жаңа форматтағы халықаралық компания. Қазірдің өзінде 50-ден астам маман – өз ісінің кәсіби мамандары әртүрлі өнеркәсіптік кәсіпорындарда 7 мыңға жуық жұмысшыға қызмет көрсетуде. Компанияның өнімдері туралы толығырақ ақпаратты https://omir.group веб-сайтынан табуға болады