Қазақстандық мамандар Канн қаласындағы беделді фестивальге қатысады

Биыл «Young Lions Kazakhstan» байқауында алғаш рет PR номинациясын жеңіп алған қазақстандық жас мамандар ең беделді халықаралық «Канн арыстандары» шығармашылық фестиваліне жол тартады.

2024 жылдың ақпан айында Алматыда Young Lions Kazakhstan жергілікті байқауы өтті. CEO Almaty Agency маманы Әсел Қалбаева және Орта Азия жарнама қауымдастығының (ОАЖҚ) жоба менеджері Анеля Сон PR номинациясында жеңімпаз атанып, «Канн арыстандары» халықаралық шығармашылық фестиваліне баруға мүмкіндік алды.

 Қазақстан мен Өзбекстанның әр түрлі қалаларынан келген 42 команда 24 сағаттан 48 сағатқа дейін (санатқа байланысты) өз санатында дайын шығармашылық өнімді жасау мақсатымен әлеуметтік және коммерциялық брифингтермен жұмыс істеді. 24 адамнан тұратын қазылар алқасының құрамында Қазақстан, Аргентина, Ресей, Жапония, Өзбекстан, Германия, Беларусь және Дания елдерінің ең беделді сарапшылары болды.

«Халықаралық фестивальге жолдама алу үшін өз еліңізде іріктеу кезеңінен өту керек. Қазақстанда жергілікті Young Lions шығармашылық байқауы 2024 жылдың ақпан айында онлайн форматта Кино, Баспа, Сандық, Дизайн, PR, БАҚ бағыттары бойынша өтті. Біз Mektep-Online коммерциялық емес ұйымының брифингімен 24 сағат бойы жұмыс істедік және Қазақстандағы барлық санаттағы қатысушылардың арасында ең жоғары рейтингтердің бірін алдық. Біздің қуанышымызда шек жоқ.  Өкінішке орай, өткен жылдары қатысушылардың аздығынан биыл халықаралық деңгейдегі байқауға қатысуға квота бізде жоқ. Бірақ біз бұл кішкентай олқылықты толтырып, келесі жылы Қазақстан намысын «Канн арыстандары» байқауында қорғаймыз деп үміттенеміз», — деді байқау жеңімпаздары.

Қазақстандық байқаудағы жобаның мақсаты тұрақты серіктестер мен демеушілерді тарту үшін Аружан Саин – Mektep-Online оқыту жобасының PR стратегиясын әзірлеу болды. Қатысушылар #Jurttyn_balasy атты идеяны ұсынды, Онда танымал питчтің демеушілігімен Mektep-Online қауымдастығының өзі әлеуетті серіктестерді таңдап, олармен әдеттен тыс форматта әлеуметтік желілер арқылы диалогқа түседі. Ұсынылған шешімнің мәліметтерін ресми сайттан табуға болады: https://canneslions.today/young-lions-2024/pr

Жас таланттарға Қазақстанның барлық тұрғындары үшін ерекше маңызды нысандарда тегін Wi-Fi орнату жобаларын жүзеге асырып жатқан Freedom Telecom жаңа байланыс операторы қолдау білдірді. Олар Әсел мен Әнелдің Канн қаласына бару жолындағы әуе билеті мен қонақ үйде орналасу бойынша барлық шығындарды көтерді.

«Freedom Telecom технологиялық инновациялық компания ретінде нарықты өзгерте алатын, жаңашылдық әкелетін және елдің бір немесе басқа салада дамуына атсалысатын жас таланттарды әрқашан қолдайды. Бұл біздің жүрегімізге өте жақын. Қазақстаннан PR категориясының алтын жүлдегерлері Канн Арыстандары фестиваліне қатысып, басқа санаттағы отандастарына қолдау көрсетуі біздің еліміздің әлемге біздің қабілетімізді көрсетуге дайын ақылды және талантты адамдарға керемет бай екенін көрсетеді», — деді Freedom Telecom компаниясының PR директоры Максим Оларь.

Канндағы фестиваль 17-21 маусым аралығында өтеді. Қатысушыларымыз қазірдің өзінде @proar_cubs әлеуметтік желілерінде белсенді түрде блог жүргізуде, онда олар лайфхактармен, кеңестермен, Каннға дайындық процесімен бөліседі, сонымен қатар фестивальдің өзінен де хабар таратады.

 1953 жылы негізі қаланған Канн арыстандары халықаралық шығармашылық фестивалі бренд-менеджерлер мен жоба жасаушылар үшін ең беделді және беделді халықаралық фестиваль болып саналады. Маркетинг және шығармашылық саласындағы Оскардың бір түрі. Фестивальдің 75 жылдық тарихында марапаттарды ең үздік мамандар мен әлемдік жарнама мастодондары алды. Оның ішінде WPP, Omnicom және Publicis Groupe агенттіктере мен Nike, Apple, Coca-Cola, Google, McDonald’s брендтері бар. Бұл компаниялар шығармашылық пен инновацияның ең жоғары деңгейлерін көрсете отырып, әр түрлі номинацияларда үнемі жеңіске жетеді. Олармен қатар көптеген кішігірім агенттіктер, брендтер және тәуелсіз авторлар да осы беделді іс-шарада мойындалды, Бұл олардың дарындылығын халықаралық тануға және дамытуға ұмтылатын креативті индустрияның барлық қатысушылары үшін платформа ретіндегі маңыздылығын растады.