Kazakhstan Fashion Week ұлттық сән апталығында 17-ден астам дизайнер өз топтамаларын ұсынды
Алматы қаласында Kazakhstan Fashion Week ұлттық сән апталығының 32 маусымы зор табыспен өтті. Екі күн ішінде алматылық көрсетілімде еліміздің басты сән жобасында Қазақстан мен Қырғызстаннан 17-ден астам дизайнер өз топтамаларын ұсынды. Көрсетілімдерге Қазақстан, Қырғызстан мен Ресейден келген модельдер (кастингке 400-ден астам модель келді) қатысты. Сондай-ақ Санкт-Петербургтен келген модель, Top Of The World Gran Prix 2017 титулының иегері, Gabbiano 2018 итальяндық үйлену көйлектерінің бренді Милана Уварова арнайы қонақ болды.
Естеріңізге сала кетейік, KFW көктемгі көрсетілімдері Ақтөбеде басталды, сондай-ақ ұлттық сән апталығына Шымкент қаласы да қосылды: өңірлік жобаларға қатысушылардың негізгі құрамы жергілікті маркалар болды. Жоба аяқталғаннан кейін Алматыда Қарағанды қаласында ұлттық сән апталығы жалғасады.
Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасының креативті индустрияларды дамыту бөлімінің басшысы Шыңғыс Шыңғожинов: «Алматы қаласын дамытудың 2025 жылға дейінгі бекітілген бағдарламасы және 2030 жылға дейінгі орта мерзімді перспективалар» шеңберінде «креативті индустриялар» басым бағыттардың бірі болды. Қазіргі уақытта мемлекет креативті экономиканы дамыту бойынша белсенді жұмыс жүргізуде. Алматы қаласындағы креативті индустриялар субъектілерінің жоғары шоғырлануын ескере отырып, ең перспективалы секторлар: кино және анимация, музыка, жаңа медиа және цифрлық мәдениеттер, киберспорт және геймдевелопмент, сән және қолөнер, сәулет, дизайн, сондай-ақ қазіргі заманғы өнер болып бөлінді. Біз ынтымақтастықта және тығыз өзара іс-қимылда креативті кәсіпкерлікті насихаттау және қолдау үшін елеулі қадамдар жасалатынына сенімдіміз және Kazakhstan Fashion Week көптеген жылдар бойы кластердің өсуі мен дамуына үлес қосып келе жатқан флагмандық жобалардың бірі ретінде біздің бағдарламаларымыз бен жоспарларымызды іске асыруға белсенді қатысып, сондай-ақ тануға ықпал ететініне қуаныштымыз халықаралық аренадағы Қазақстандық брендтер танылады деген ой бар»
Kazakhstan Fashion Week ұйымдастырушылары Алматы қаласының әкімдігімен және Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасының креативті индустрияларды дамыту бөлімімен бірге белсенді түрде жұмыс жасайды. 32 маусымның бас серіктесі BI Group компаниясы болды. Бұл KFW үшін алғаш қолдау көрсетілген креативті жобалардың бірі.
«Біз Kazakhstan Fashion Week жобасын Орта Азиядағы мәдениет пен сәннің басты іс-шараларының бірі ретінде екінші жыл қолдап отырмыз. Қазақстан азаматтары үшін жасайтын бақыттың құндылықтары – құндылықтары бізбен бірге үндесетін өте әдемі іс-шара. Шамамен үш жыл бойы біздің ұранымыз «бақытпен өмір сүріңіз» деп айтылады және біздің басты міндетіміз – тұрғындарымызды мүмкіндігінше бақытты сезіну, үйлерімізде жақсы және жайлы өмір сүру үшін бәрін жасау. Байланыс векторы сәйкес келетіні өте керемет: Kazakhstan Fashion Week осы маусымда этностильді басты тақырып ретінде таңдады, біздің бренд-коммуникациямызда мәдени кодты, ұлттық стильді тоқу өте маңызды, оны біздің бұрышта да, отбасымызбен, достарымызбен біріктіруге болатын арнайы әзірленген ойында да байқауға болады, әріптестер, құндылықтар мен бақытты бірге болудан бөліңіз», — деді BI Group маркетинг басқармасының басшысы Элина Сүлейменова.
Сонымен қатар шараға қолдау көрсеткен қазақстандық бизнес өкілдері де бар: SARA MILAN компаниясы, Gentle Health, SHYMBULAK таулы ауыз суы, Prosto Cosmetics.
Сонымен қатар, Kazakhstan Fashion Week — бұл сәнді науқандарды, брендтерді және арнайы жобаларды сәтті іске қосуға арналған дәстүрлі алаң. Мәселен, ағымдағы маусымда Kazakhstan Fashion Week және AVON Қазақстан әйелдеріне сүт безі қатерлі ісігінің проблемасы және ерте диагностиканың маңыздылығы туралы хабарлау үшін бірікті.
Сүт безі қатерлі ісігіне (СБҚІ) байланысты көптеген қорқыныштар мен таптаурындар бар. Олардың ішіндегі ең үлкені – ауруды анықтау, сондықтан көптеген әйелдер дұрыс диагноз қойылмас үшін тексеруден аулақ болады. Бірақ статистика көрсеткіші бойынша, бұл кесел түрінің кеш анықталуы мен ем-шараның кеш басталуына байланысты, арты өліммен аяқталатын әйелдер арасында ең көп таралған қатерлі ісіктің түрі. Сонымен қатар, 95% жағдайда ерте диагноз қою өмірді сақтап қалуы мүмкін.
Сондықтан Kazakhstan Fashion Week аясында ұйымдастырушылар мен серіктес болған Avon компаниясы осы мәселеге ерекше назар аударады. Өйткені, сұлулық тек сыртқы жағынан ғана емес, ішкі жағынан да болуы керек. KFW 2023 іс-шарасының дизайнерлерінің бір бөлігі миссияны қолдады және шоудың элементіне брошь қосты, бұл мәселеге бей-жай қарамауды білдіреді және берілген брошюралардың барлық сомасын Avon компаниясы RMG-ге қарсы күрес миссиясының қорына енгізеді.
Осылайша, AVON миссияны екі бағытта дамытады:
Ауру туралы ақпаратты тарату және ерте диагностиканың маңыздылығы. Қазақстанда миссия іске қосылған сәттен бастап жағдай айтарлықтай жақсарды-қатерлі ісіктің 1-ші және 2-ші сатыларын анықтау екі есе өсті!
РМЖ-ға қарсы күрес қорына қаражат жинау. AVON сатудан түскен таза пайда тікелей қорға ағартушылық қызметке, Қазақстанның онкологиялық орталықтарына көмекке және қайырымдылық жобаларына түсетін қайырымдылық тауарларын ұсынады. Avon компаниясының Қазақстандағы 20 жылдығына орай қойған үлкен мақсаты-еліміздің ең шалғай өңірлерінде де РМЖ диагностикалау мүмкіндігін жақсарту үшін мобильді ультрадыбыстық аппараттарды сатып алу.
Ұйымдастырушылардан, AVON косметика компаниясынан дизайнерлерден және модельдерден басқа KFW қонақтары да мәселеге бей-жай қарамайды, Avon косметикасының көмегімен кеселге қарсы және ерте диагностиканың маңыздылығына назар аударуға бағытталған эксклюзивті өнер объектісіне айналған иллюстрацияға өзінің «бұралуын» қосуға мүмкіндік алады.
Kazakhstan Fashion Week ұлттық сән апталығының прет-а-портесі 2004 жылдан бастап өткізіліп келеді. Еліміздің басты подиумы республиканы және шет елді мойындатқан қазақстандық дизайнерлердің бағын ашты. Жиырмадан астам дизайнерлер жыл сайын KFW арнайы жобасына, яғни New Generation жас дизайнерлер байқауына қатысады.