Сән трендтері туралы эксклюзивті деректер Алматыда Орталық Азияның 31-ші Fashion Spring-2023 халықаралық сән көрмесінің бизнес-мәжілісінде ұсынылды

Орталық Азияның сатып алушыларына алғаш рет трендтер мен сән тенденцияларын болжау бойынша әлемдік көшбасшы WGSN кәсіби болжамы ұсынылды. Central Asia Fashion бас продюсері Милена Ершова көрермендерді әйгілі Лондон тренд бюросының мәліметтерімен таныстырды. fashion retail сарапшысы танымал коллекция тақырыптарын таңдаудың негізі, тұтынушылар 2023 жылы сән дүкендерінде қандай топтамаларды күтетіні, алдағы көктем-жаз сән маусымында қандай әлемдік әйелдер сән трендтері көбірек танымал болатыны, сондай-ақ қандай коллекция тақырыптары туралы, негізгі пішіндер, силуэттер, түстер, кескіндер, басып шығарулар, үлгілер, сәнді аксессуарлар мен аяқ киім сатып алушылар арасында ең танымал және сұранысқа ие болатынын айтты.
CAF бизнес-мәжілісінде сөйлеген сөзінде fashion сарапшы Милена Ершова аудиторияға трендтерді болжаудың әлемдік көшбасшысы — WGSN компаниясының мәліметтері бойынша 2023 көктем-жаз маусымындағы әйелдер сәнінің өзекті негізгі трендтерін ұсынды.
«Ақпараттың үлкен көлемін, атап айтқанда, интернеттегі нақты іздеу сұрауларын талдағаннан кейін, сарапшылар белгілі бір жалпы, сәнді әйел бейнесін ұсынды. Оның негізгі элементтері арасында түссіз маталар, асимметриялық силуэттер, еркін формалар және жарқын, өмірлік түстер бар.
Егер біз 2023 көктем-жаз маусымының сәніндегі негізгі тақырыптар туралы айтатын болсақ, онда негізгі үш басымдық: функционалдылық, ностальгия және шындықтан қашу әрекеті ретіндегі эскапизм», — деп, fashion- сарапшысы, бизнес-мәжілісінің тренд болжамының нәтижелерімен Милена Ершова бөлісті.

Өз сөзінде әрбір тренд тақырыбына егжей-тегжейлі тоқталып, оларды дизайнерлер мен атақты сән үйлері мен әлемдік брендтердің топтамаларында қолдануының нақты мысалдарын келтірді.

Тренд 1 — #SummerSensuality
«Өмір сүру құнының дағдарысы деп аталатын жағдайға қарамастан, бүгінде саяхатқа қатысты дүрбелең бүкіл әлемдегі сәнқойлар үшін шабыттың негізгі көзі болып қала береді. Сарапшылардың көпшілігі мұның жаңа түрі – эскапизм деп есептейді. Мұны #SummerSensuality трендінен байқауға болады – оны «сезімтал жаз» деп түсіндірсек болады. Ол курорттық киімнің жеңілдігін ерекше жағдайларға арналған заманауи көйлектің талғампаздығымен үйлестіреді. Бұл трендтің басты визит картасы — түс таңдауы, онда күннің батуы көңіл-күйді көтеретін реңктері кеңінен қолданылады», — дейді CAF бизнес-мәжілісінің спикері Милена Ершова.

«Сезімтал жаз» сән трендінің қазіргі негізгі баспалары мен үлгілерінің арасында бизнес-мәжіліс сарапшысы мыналарды анықтап айтты: градиент және бұрмаланған бояу, мәнерлі боялған гүл өрнектері, графикалық қара және ақ басып шығару, «омбре» эффектісі.
Бұл трендтің киімдеріндегі ерекше бөлшектердің қатарында көркем драперлер, желбіршектер мен жиектер, қолдан жасалған бөлшектер мен асимметрия бар.

Тренд 2 — #UnderwearOuterwear
Қазіргі таңдағы тағы бір негізгі тренд — #UnderwearOuterwear, яғни сөзбе-сөз аударғанда ішкі және сырт киім, жаңа сән маусымында, сарапшының пікірінше, іштен киетін киім шабыттандырады деп санайды. Сондықтан ол осы бағыттың көптеген элементтерін жаңартылған түрде біріктіреді. Сырғымалы көйлектер немесе жарқын гүлді үлгілер сияқты танымал элементтер жаңа тренд бағытында жаңа түстермен қайта өңделеді.
«Егер сіз #UnderwearOuterwear жаңа трендіндегі гардеробтың негізгі элементтерін қарасаңыз, сіз бұрыннан белгілі оверсайз блейзерлерді, майка- көйлектерін, терең кесілген мөлдір немесе жұмсақ атлас-жібек көйлектерді, кең шалбарды, арқасы жоқ топтарды, корсет шыңдарын көреміз.
Осы сән трендінде дұрыс таңдалған аяқ киім мен аксессуарлар кескінді тамаша толықтырады. Мұнда жіңішке белдіктері бар ықшамды сандалдар, балеткалар, буғыш жіп, інжу зергерлік бұйымдар, қысқа баулы сөмкелер мен қолғаптар орынды болуы мүмкін. Көктемгі-жазғы маусымда бұрын-соңды болмағандай, балет стиліндегі бөлшектердің барлық түрлері: жинақтар, бүктемелер, бай кестелер, шілтер, көп қабаттар мен жұмсақ көлем, сәндік байланыстар өзекті болады.

Тренд 3 — # Fluid Careers
Өзінің fashion көрсетілімінде сарапшы пандемиядан кейінгі белгісіздіктің, қоғамдағы мазасыз-депрессиялық торығу көңіл-күйінің — Fluid Careers көктемгі-жазғы маусымның жаңа сән трендіндегі көрінісіне әсері тақырыбын қозғады.
«Пандемия кезінде көптеген адамдар үйде отырып қалды және кеңсеге жұмысқа оралғанда, олар оны киіммен көрсетуге мүмкіндік алды –деп хабарлайды, Central Asia Fashion бизнес-конференциясының спикері Милена Ершова.
Негізінде, өзінің кеңсе-іскерлік киімдерін көрсеткісі келетіндей, жеткілікті уақыт өтті, бірақ соған қарамастан Fluid Careers тренді оны керісінше дәлелдейді және белсенді түрде танымал болып келе жатыр. Бұл бірнеше факторларға байланысты орын алады: адамдар болашақтың бұлыңғырлығына, жұмыс орындарының қысқару фактілеріне алаңдайды, көптеген компаниялар банкротқа ұшырайды және жабылады. Тренд- сарапшылары адамдар үйде отырғаннан кейін, ешкімнің де қатаң кеңсе стиліне оралғысы келмейтінін атап өтті. Бұл дегеніміз, енді кеңсе стилі формальды бола бастады деген сөз. Осылайша Fluid Career трендінің басты ерекшелігі – кеңсе киімі мен еркін стильдің қоспасы.
Спикердің пікірінше, бұл, ең алдымен, ұсынылған түстер палитрасынан байқалады, онда өте күрделі және қарама-қарсы реңктер пайда болды.
Маман арнайы ұсыныстар тізімін ұсына отырып, қарапайымдылық пен даралықты жақсартуға кеңес береді, ал ол үшін жаңартылған бөлшектермен және түс комбинацияларымен біргше 90-шы жылдардың минимализм стилін қолдануға болады.

Сарапшы Fluid Career тақырыбы бойынша гардеробтағы негізгі заттарды атады: қысып тұратын юбка, кең шалбар, джинсы, түрі өзгертілген көйлек, жадағай плащ, оверсайз блейзер, сондай-ақ «бос салынған костюм стилі» және джерсиден тігілген қарапайым көйлек. Бұл ретте жаңа маусымда сәнді аксессуарлар мен аяқ киім ретінде мыналар танымалдылықтың шыңында болады: жұмсақ шоппер-сөмкесі, қауіпсіздік көзілдірігі, жалпақ сандал, платформа, өкше-kitty және «қайта өңделген классика» деген бір терминге ортақтастыруға болатын барлық бөлшектер.
Осы трендтің өзекті басып шығарулары мен үлгілерінің тізімінде: бір реңкті материалдар, жалпы монохром, геометрия, жіңішке жолақ, сонымен қатар табиғи элементтер мен бұлыңғырлық әсері.
Сондай ақ маман негізгі сән материалдары мен гардероб бөлшектерінің толық тізімін ұсынды. Олардың құрамында: қырлы текстура, металл арматура, жұмсақ галстуктар, матаны үстіңгі тігіспен өңдеу, көркем шаршаулау және өрнектерге баса назар аудару.

2023 жылдың өзекті және «тез өсетін» түстері
2023 жылдың көктем-жаз маусымындағы әйелдер сәнінің негізгі трендтері туралы әңгімені аяқтау үшін CAF бизнес-конференциясының спикері-Милена Ершова аудиторияны жаңа маусымда киімдегі ең өзекті түстер мен коммерциялық неғұрлым табысты реңктерді тарату бойынша түс қоспасымен таныстырды.
«Көптеген жарқын көңіл-күй маусымдарынан кейін дизайнерлер 2023 жылдың көктем-жазы үшін өтпелі және маусымнан тыс тартымды сапаға ие түстерді таңдайды. Осылайша, өткен жылмен салыстырғанда әйелдер гардеробындағы қара реңктердің тағы 12%-ға өскенін көруге болады. Бұл жағдайда қара түстердің 47% — на дейін, атап айтқанда қара және қою сұр тістің басым болуы байқалады. Ұсынылған барлық нақты түстер палитрасы олардың көпшілігінде негізгі болып табылады, сондықтан байерлер осындай түс схемасының тапсырыстарына қауіпсіз түрде ақша сала алады».

Fashion сарапшысының пікірінше түстер палитрасының жарқын реңктері 2023 жыл бойы өзекті болып қала береді. Олардың үлесі аздап төмендеді, бірақ соған қарамастан олар бар. Ең үлкен өсім, өткен маусыммен салыстырғанда шамамен 191%, ашық күлгін түстің барлық реңктерін көрсетеді. Екінші орында 182% өсетін трендті гүлдер – қою сары. Сән тренд-аналитиктерінің пікірінше, бұл екі түс байер инвестициялары тұрғысынан ең перспективалы болып табылады және тағы бірнеше маусымда өзекті болады.

Әлемдік брендтер сәнді түсті шешімдерді қалай көреді?
Сөздің теориялық бөлігін практикалық көрнекі мысалдармен бекіте отырып, fashion сарапшысы және CAF бизнес-мәжілісінің спикері Милена Ершова WGSN трендтер бюросына сілтеме жасай отырып, әлемге әйгілі сән үйлері мен брендтердің сәнді түс комбинацияларын қалай көретінін анық көрсетті.
Сонымен, спикердің айтуынша, қара түсті Гот Лайт эстетикасын таңдау Netflix-тегі «Семейка Аддамс» хит сериясының арқасында пайда болды. Сонымен қатар, жаңа осы маусымда ретро-бағдарланған нұсқа үлкен классикалық элементтерді қамтитын болады.

«Бұл түс көктем-жаз маусымымен үйлеспейтін секілді көрінгенімен, тренд-бюро сарапшыларының пікірінше, бұл бүгінгі әлемнің қиын жағдайына деген реакцияның көрінісі», — дейді спикер. Сондықтан, кейбір дизайнерлер үшін қара кеңістікті таңдау және қара реңктерді көп пайдалану туралы шешім табиғи түрде келеді. Қара түстің қарапайымдылығы силуэттің ерекшеленуіне мүмкіндік береді, ал бренд иықтары кең еденге дейін түсетін пальтолармен үйлесетін, мөлдір немесе джерси тамаша көйлектерімен үндеседі.
Көптеген әлемдік брендтер қазір бағаға назар аударатын бюджетті саналы тұтынушыға ұнайтын маусымдық тауарларды іздейді. Шабыт пен көңіл-күйді көтеру үшін сарапшылар футболка, пиджак немесе пальто сияқты қарапайым нәрселерге назар аударуға кеңес береді.

Ашық қызғылт түс #HyperPink ерекше назар аударуға лайық. Трендтер бюросының мәліметі бойынша, бұл 2023 жылдың көктем-жазындағы ең танымал және көрнекті реңк болуы мүмкін.
«#HyperPink реңкі бастапқыда Pantone компаниясымен бірлесіп әзірленді және Pink PP деп аталды, бұл маусымға арналған Valentino бренді үшін таңдамалы реңк жасайды. Бірақ одан әрі танымалдылыққа ие бола отырып, қазір тіпті ерлер коллекцияларында күз-қыс 23/24 көрініп жүр және күзгі-қысқы кезеңге ауысады. Мәселен, Еуропа көшелерінде әртүрлі сән көрсетіліміне келушілер мен инфлюенсерлер #HyperPink реңкіне ғашық болғаны сонша, олар оны костюмдер мен күнделікті киімдерден бастап аяқ киімге дейін қосады.
Сондықтан WGSN тренд бюросының сарапшылары мерекелік киімдер үшін айқын қызғылт #HyperPink және қанық қызыл #LusciousRed комбинациясын пайдалануды ұсынады. Күңгірт бургундтық және жидек реңктерімен үйлесетін бұл трендті түстер, әсіресе түс схемасын жабу үшін жақсы және қыс мезгіліне реңк береді ».

Маусымның тағы бір ультра сәнді түсі — #SunnyYellow- күн секілді сары түс. Ғashion сарапшысы Милена Ершова ұсынған трендтер бюросының шолуына сәйкес, бұл маусымаралық тартымдылығы бар сыртқы киім үшін тамаша түс. Көптеген атақты сән үйлері оны сыртқы киімдерде де, спорттық киімдерде де, кешкі немесе трикотажда да жаңа топтамаларында белсенді түрде ұсынатыны кездейсоқтық емес.

2023 жылдың сәнді тренд түсі – «Күлгін тұман» немесе #PurpleHaze –сарапшының назарынан тыс қалмады. Әлемдік сән үйлерінің жаңа топтамаларында танымал реңкті пайдалану туралы пікірлерді талдай келе, спикер аудиторияға оны негізгі палитраның бөлігі болып табылатын жарқын екпін ретінде пайдалануға кеңес берді.

«Негізгі монохромды комбинациялардан басқа, костюмдер мен сәнді трек костюмдерінің элементтері ретінде күлгін түстің жаңа реңктері пайда болды. Сондай-ақ, «күлгін тұман» әртүрлі сән брендтерінің көптеген шоуларының жалпы суреттерінде көрінді. Сонымен қатар, кейбір брендтер жаңа реңктің әмбебаптығын анық растайтын сыртқы киімдер, костюмдер және көбірек ресми киімдер топтамаларында ашық қызыл қызыл түсті қолданды».

Шығарылым деректерін пайдалану кезінде олардың алыну көздерін көрсету қажет: Central Asia Fashion халықаралық сән көрмесінің Бизнес-конференциясы.
Фотосуреттерді пайдалану кезінде: Орталық Азия сәнінің баспасөз қызметінің көрсеткіштер болуы қажет. Материалдарға барлық айрықша құқықтар СAF халықаралық сән көрмесін ұйымдастырушыларға — «CATEXPO» ЖШС-ге тиесілі.

Фотосуреттерге барлық құқықтар авторлық және сабақтас құқықтар туралы қазақстандық және халықаралық заңнамамен қорғалған.